Čtvrtek 25.4.2013

25.04.2013 21:59

Dnes odešly květinky, kromě mě, za doprovodu Ing. Janky Sňahničanové na radnici, kde je přijala viceprimátorka Žiliny Slavomíra Brezovská. Ocenily jsme, že si na nás udělala čas. Já jsem měla na UCV od 10.00 svoji prezentaci o Kampě. Měla jsem velikou trému, byla to má první prezentace v životě a také mé první vystoupení před větším počtem posluchačů.  Během prezentace má tréma opadla, vyprávění a obrázky Kampy se líbily, bylo mnoho dotazů a po vzájemné dohodě s posluchači jsem přidala svoji druhou prezentaci "Valdštejnskou zahradu", která nebyla v plánu a nakonec ještě obrázky "Vrtbovské zahrady" se stručným komentářem. Během prezentace se vrátily moje kolegyně z návštěvy radnice, takže jsem v nich měla oporu. Po prezentaci se rozvinula velká debata o Praze a o Čechách, Moravě a Slovensku a o dalších zajímavých tématech. Měla jsem neuvěřitelnou radost, že mám vystoupení za sebou, že jsem to zvládla a že se prezentace líbila. Opět musím konstatovat, že slovenští občané jsou velice přátelští a milí.

Slunečnice

Zpět