Moje prezentace v základních školách

29.04.2013 20:57

Ráda se s vámi podělím o pár nových zkušeností. Připravovat se na prezentaci je hodně obtížné. Každá máme nějakou obavu jak to dopadne. Vzájemně se podporujeme a to je moc fajn. A přišel den "DÉ".

Tréma od rána, ale první setkání s paní ředitelkou školy je velmi milé a dodává mi hodně odvahy. Velkou oporou je naše koordinátorka ing. J.S. a také moje kolegyně Konvalinka. Začínám prezentovat pro 9. třídu ZŠ Karpatská. Děti jsou velmi ukázněné a dodaly mi tím také odvahu. Přišlo pár otázek, které zodpovídám. Dostala jsem nádhernou kytici gerber (květiny miluji), ještě se s dětmi a s paní učitelkou vyfotografuji a křest prezentace "Procházka Prahou II" mám za sebou.

Druhá prezentace byla v ZŠ Hájik (7. třída). Pan učitel nás přijal, děti připravují počítač. Ing. J.S. mě představí velmi mile dětem, vysvětlí, co je to U3V UK a jdu na to! Je zde hlučnější prostředí, děti poslouchají, přikyvují, že něco již v Praze viděly. Na konci prezentace "Procházka Prahou II" je celkem dost dotazů. Například kolik je v Praze na řece Vltavě mostů. Tak honem vzpomínám, vyjmenovávám - povedlo se. Další dotaz kde se natáčely Chobotničky? No, přece na Kampě, jak pluje klavír po Čertovce ..... Opět se děti se mnou fotografují, jeden chlapec neví, kam by se postavil nebo ukryl. Tak jsem ho chytla kolem pasu a říkám: "Pojď ke mně, vždyť takového mám také doma". Všichni se zasmějeme a je foto na světě. Atmosféra při setkání dvou generací byla prima, ještě na chodbě dostávám plno dotazů, co studuji, proč studuji a jestli děláme zkoušky atd. Ještě mě čeká jedna prezentace a tréma bude zase.

Je úterý 23.4. a připravuji se ráno na svoji 3. prezentaci "Procházka Prahou II". Dnes mě doprovází Aloe Vera ve svém osobním volnu a děkuji ji. Tak začínáme. Dnes v církevní škole Zaymusova, 8. třída. Vše je připraveno, koordinátorka ing. J.S. a paní učitelka mě představují a vysvětlují dětem, co je U3V. Začínám prezentaci, žáci soustředěně poslouchají, na konci se chlapec hlásí, že viděl orloj, Karlův most a Pražský hrad. Je to příjemné, že jsem vlastně prezentovala Královskou cestu a on po ní šel. I paní učitelka je ráda, že si oživila vzpomínky na Prahu. Vyprávím ještě o dalších pamětihodnostech, odpovídám na otázky, zájem by byl, ale hodina končí. Mám moc hezký zážitek ze setkání vlastně tří generací. Mám to za sebou, snad jsem zadaný úkol splnila. To jsou moje postřehy ze tří prezentací "Procházka Prahou II" (amatérské fotografie). Zdravím všechny z pobytu v Žilině, která má krásné panorama zasněžené Malé Fatry.

Fialka

Zpět