V Žilině jako doma

29.04.2013 19:46

Máme 2. týden skoro za sebou, teď už jsme v Žilině jako doma, na rozdíl od začátků, kdy nápor dojmů a zážitků byl větší, než jsme stačily vstřebat. Byla to i příležitost ověřit si v praxi naši kreativitu, o které jsme se některé na FF UK v Praze učily. Ve městě, na fakultě i v menze se vždy setkáváme s úsměvem. Je mi milé, jaká příjemná atmosféra v Žilině panuje.

Přednášku v Tepličce  o zdravém životním stylu mám za sebou. Hodně mi pomohlo, že mi zapůjčila svůj notebook Slunečnice, abych si ji mohla ještě večer přeříkat. Na prezentaci přijeli mnozí senioři na kole.  Dokonce mě napadlo, že jim o zdravém životním stylu vyprávím, ale oni ho skutečně žijí. Bylo nám nabídnuto pohoštění a dostala jsem hezky vázanou kytičku karafiátů. Na tento pobyt budeme jistě všichni vzpomínat.

Konvalinka

Zpět