Novinky

Kvetinky a technik - jedenásty deň v Prahe

03.04.2014 18:49
Jedenástemu dňu nášho pobytu v Prahe dávame dve jednotky. Doprava  na Flóru, podľa presných inštrukcii  - obetavej Slnečnice, ktorá nás sprevádzala, za účastí ďalších pražských kvetiniek. Znova jeden pekný deň za nami. Technik všetko zdokumentoval – foto nájdete vo fotogalérii. Zo...

Kvetinky a technik - desiaty deň v Prahe

02.04.2014 19:55
Dnes sme mali stretnutie pred Karolínom  na Ovocnom trhu. Prehliadku sme absolvovali spolu so študentmi CDV. Večera v mieste ubytovania. Príprava  na spracovanie vychádzok. Informácii máme dostatok – nápadov tiež. Ideme pracovať. Dovidenia Zo slnečnej stovežatej Prahy vás pozdravujú...

Kvetinky a technik - deviaty deň v Prahe

01.04.2014 22:21
K dátumu 1.4. patria žartíky preto  sme deň s nimi začali. Koho kto nachytal nie je podstatné hlavne, že sme sa  všetci pobavili. Premeny Žiliny po roku 1989, ktoré prezentovala - Orchidea mala úspech.  Pre viac informácii klikni na rubriku: Slovenský Blog a fotogalériu Za...

Kvetinky a technik - ôsmy deň v Prahe

31.03.2014 22:57
Deň sme  začali  prehliadkou  v Českej televízii spolu s pražskými kvetinkami a priateľmi z CDV. Pozreli sme si krátke nahrávanie detského programu s hercom p.  Ladislavom Trojanom.  A malý  reklamný šot. Po obede sme si po krátkej...

Kvetinky a technik - siedmy deň v Prahe

30.03.2014 23:32
Prihovára  sa vám kvetinka – Nezábudka, ktorá nezabúda na svoje povinnosti, iba nie je technicky vybavená...a možno do konca pobytu nebude. Nevadí – spolu s Orchideou to zvládneme. Takže – najprv za seba pekne ďakujem pražským kvetinkám za všetky doterajšie dni, ktoré som mohla v ich...

Kvetinky a technik - šiesty deň v Prahe

29.03.2014 22:58
  Je sobota a my vstávame zavčasu, aby sme prišli včas.  Raňajky máme pripravené ráno o 6:00 hod. električka odchádza za chvíľku. Jeden prestup z 22 – ky na 20 – ku a vlakom smer  - Kutná Hora.  Všetko perfektne zorganizované. Dve kvetinky nás čakajú...

Kvetinky a technik - piaty deň v Prahe

29.03.2014 00:16
V piatok sú na FF UK prednášky rôznych vzdelávacích programov a  na rôzne témy pre  seniorov. My sme sa zúčastnili zo vzdelávacieho programu: Shakespeare a kultúra anglickej renesancie II. – prednášky na tému Sen noci svätojánskej: čítanie a interpretácia. Zo vzdelávacieho...

Kvetinky a technik - štvrtý deň v Prahe

27.03.2014 22:28
  Náš pobyt pokračuje štvrtým dňom,  veľmi zaujímavým programom. Na CDV  sme už docestovali sami.  Zúčastnili sme sa na seminári – Psychologické hry, ktorý viedla p. Drlíková. Príjemná atmosféra. Preskúšali sme si svoju pamäť, predstavivosť a troška charakteristiku...

Kvetinky a technik - tretí deň v Prahe

26.03.2014 23:19
Pre veľký obsah informácii - klikni na rubriku: Slovenský Blog.

Kvetinky a technik druhý deň v Prahe

26.03.2014 00:05
Druhý deň druhej skupiny v Prahe Pred plánovaným prijatím u p. I. Kellerovej -  riaditeľky CDV sme boli milo prekvapení p. J. Stujovou, ktorá si nás vyzdvihla a pohodlne  dopravila  na CDV. Keďže bývame skoro na Bílej hore, takúto pomoc sme uvítali. Čakali nás naše milé známe tváre...