Slovenský Blog

Kvetinky a technik - dvanásty deň v Prahe

04.04.2014 21:37
Piatok je na U3V FF UK deň plný prednášok. Hneď z rána o 8:30 hod. sme si vybrali – Starý Egypt v českých zemiach a Sociálne problémy súčasnosti II. Obed U platona – tzn. v budove ako  sú prednášky. Po obede  o 14:30 hod. znova prednášky. Výber – Psychológia pre...

Kvetinky a technik - jedenásty deň v Prahe

03.04.2014 18:45
Jedenástemu dňu nášho pobytu v Prahe dávame dve jednotky. Doprava  na Flóru, podľa presných inštrukcií  obetavej Slnečnice, ktorá nás sprevádzala, za účasti ďalších pražských kvetiniek. Prvá  veľká jednotka: za návštevu Domu opatrovateľskej služby Praha 3 -  alebo pre...

Kvetinky a technik - desiaty deň v Prahe

02.04.2014 19:51
Dnes sme mali stretnutie pred Karolínom  na Ovocnom trhu. Prehliadku sme absolvovali spolu so študentmi CDV. Karolínum: Je sídlom rektora a centrálnych inštitúcií Univerzity Karlovej. Zasadá tu akademický senát a slúži ku slávnostným a reprezentačným účelom napr.: promócie,...

Kvetinky a technik - deviaty deň v Prahe

01.04.2014 22:07
K dátumu 1.4. patria žartíky, preto sme deň s nimi začali. Kto koho nachytal, nie je podstatné. Hlavne, že sme sa  všetci dobre pobavili. Prezentácia - Premeny Žiliny po roku 1989, ktoré prezentovala Orchidea mala úspech. V družnej debate sme pokračovali spomienkami na Žilinu,...

Kvetinky a technik - ôsmy deň v Prahe

31.03.2014 22:53
Deň sme  začali  prehliadkou  v Českej televízii spolu s pražskými kvetinkami a priateľmi z CDV. Pozreli sme si krátke nahrávanie detského programu s hercom p.  Ladislavom Trojanom.  A malý  reklamný šot. Po obede sme si po krátkej...

Kvetinky a technik - siedmy deň v Prahe

30.03.2014 23:27
Prihovára  sa vám kvetinka – Nezábudka, ktorá nezabúda na svoje povinnosti, iba nie je technicky vybavená...a možno do konca pobytu nebude. Nevadí – spolu s Orchideou to zvládneme. Takže – najprv za seba pekne ďakujem pražským kvetinkám za všetky doterajšie dni, ktoré som mohla v ich...

Kvetinky a technik - šiesty deň v Prahe

29.03.2014 22:53
Je sobota a my vstávame zavčasu, aby sme prišli včas. Raňajky máme pripravené ráno o 6:00 hod., električka odchádza o chvíľku. Jeden prestup z 22 – ky na 20 – ku a vlakom smer  Kutná Hora.  Všetko perfektne zorganizované. Dve kvetinky nás čakajú a ideme poznávať...

Kvetinky a technik - piaty deň v Prahe

29.03.2014 00:14
V piatok sú na U3V FF UK prednášky rôznych vzdelávacích programov a na rôzne témy pre seniorov. My sme sa zúčastnili zo vzdelávacieho programu: Shakespeare a kultúra anglickej renesancie II. – prednášky na tému Sen noci svätojánskej: čítanie a interpretácia. Zo vzdelávacieho...

Kvetinky a technik - štvrtý deň v Prahe

27.03.2014 22:12
Náš pobyt pokračuje štvrtým dňom,  veľmi zaujímavým programom. Na CDV  sme už docestovali sami.  Zúčastnili sme sa na seminári "Psychologické hry", ktorý viedla PhDr. Drlíková. Príjemná atmosféra. Preskúšali sme si svoju pamäť, predstavivosť a trošku aj charakteristiku svojej...

Kvetinky a technik - tretí deň v Prahe

26.03.2014 23:15
Kvetinky a technik - tretí deň v Prahe Po ceste z "domu"  na CDV si nás znova vyzdvihla naša kvetinka - U Hvězdy. Technik a Bleduľa mali svoju prezentáciu o Austrálii. Prezentácia poslucháčov zaujala. Do debaty sa zapojili tí, ktorí majú záujem navštíviť Austráliu, ale...

Fotogalerie: Slovenský Blog

/album/fotogalerie-slovensky-blog1/dsc3635-jpg/ /album/fotogalerie-slovensky-blog1/dsc3652-jpg/ /album/fotogalerie-slovensky-blog1/sam-3627-jpg/ /album/fotogalerie-slovensky-blog1/sam-3667-jpg/